הליך מכירת רכבים לגריטה – מוכרים רכב לפירוק למדינה כשמתאפשר….

הליך מכירת רכבים לגריטה – מוכרים רכב לפירוק למדינה כשמתאפשר….

לפעמים מגיע זמן להיפרד וגם אם היו לכם לא מעט שנים מאושרות עם הרכב שלכם, אם הגעתם למצב שהוא לא נוסע ולמעשה אין לו כל תועלת בעבורכם, כדאי לשקול את האפשרויות אשר עומדות לרשותכם ואחת מהן היא מכירת הרכב לצורך גריטה.

ברוב המקרים, הרכבים המועמדים למכירה לצורך גריטה או פירוק הרכב לברזל או לחלפים, הם רכבים אשר לא בטוח לנסוע בהם או רכבים אשר כלל לא ניתנים להנעה – גם רכבים שרופים יכולים לעניין חברות וסוחרים אשר מחפשים לקנות רכבים לצורך גריטה.
מעבר לעובדה שרכב שלא נמצא בשימוש, תופס אולי מקום חנייה מיותר, רכב שכזה גם עלול לגרום לזיהום הסביבה – זיהום אותו ניתן למנוע כאמור, באמצעות העברה לגריטה.

כמובן, שהיתרון הגדול ביותר של מכירת רכבים לגריטה, טמונים בסכום הכסף אשר יתקבל עבור הרכב.

תכנית העברה רכבים לפירוק למטרת "גריטה"

גם משרד התחבורה מפעיל תוכנית גריטת רכב, אשר ייעודה הוא שמירה על איכות הסביבה, באמצעות הליך פינוי וניקוי של רכבים הפוגעים בסביבה, מהכבישים.
בהליך זה, משרד התחבורה ישלם סכום כסף עבור רכבים אשר עומדים בתנאים של תכנית הגריטה ובין היתר: הרכב עדיין נוסע (וכך בעצם מתרחשת הפגיעה בסביבה), יש לרכב טסט בתוקף והרכב הוא בן יותר מעשרים שנה.

מוכרים רכב לפירוק
מוכרים רכב לפירוק אחרי תאונות קשות שלא ניתן עוד לשקם את המכונית

המכונית צריכה להיות בבעלות פרטית ובעל הרכב אמור להיות זה אשר מעביר את הרכב לגריטה.
תנאי נוסף הוא שהמכונית תגיע למקום הגריטה בנהיגה ולא יהיה צורך לעשות שימוש בגרר לצורך כך.
כמובן, שמי שהרכב שלו לא עומד בתנאים הללו, יוכל למצוא אלטרנטיבה בדמותן של חברות פרטיות וסוחרים אשר גם הם תרים אחר רכישת מכוניות לצורך גריטה – כאשר, חברות אלו מעוניינות לרכוש גם רכבים אשר לא מניעים, לצורך פירוקם ומחירה של חלקים או של חלקי המתכת.
היתרון של חברות אלו טמון בעובדה שברוב המקרים הם יהיו גם אלו שיגיעו לאסוף את הרכב, כך שהמוכרים לא יידרשו לנקוט בשום פעולה לאורך כל שלבי העסקה.

איתור קונה רכבים לפירוק \החברה המתאימה

בסופו של דבר הפעולה היחידה אשר נדרשת מכל מי שמעוניין למכור את הרכב שלו לגריטה, תהיה פשוט לאתר מודעות בסגנון "גרר איתי קניית רכבים לפירוק" או "קונה רכבים ישנים לגריטה", השלב הבא, יהיה ליצור קשר עם החברה ולוודא את תנאי העסקה – כמובן, שאם התנאים יראו כרלוונטיים, השלב הבא יהיה בסך הכול לסגור את העסקה – כאשר במקרים בהם מדובר בחברה פרטית, היא תהיה זאת שתדאג לפינוי הרכב וברוב המקרים היא גם תשלם את סכום הכסף עבור הרכב במזומן.
מי שמעוניין לנסות ולסגור את העסקה עם סוחר רכב לפירוק מכל סוג אבל שהעסקה תהיה אטרקטיבית ביותר, יוכל ליצור קשר עם מספר חברות שונות אשר מפרסמות מודעת "קונה רכבים לפירוק" ולבדוק מי החברה אשר תציע את התנאים האטרקטיביים ביותר לעסקה, כמו גם את סכום הכסף הגבוה ביותר.

ספקים מומלצים לשירותכם אשר עוסקים בקניית רכבים לפירוק וגריטת מכוניות: