איך לבחור אולם אירועים לחתונה 

איך לבחור אולם אירועים לחתונה 

חמישה שיקולים שכדאי לקחת בחשבון כאשר שבוחרים אולם אירועים לחתונות

לאולם אותו תבחרו לאירוע שלכם, יש השפעה לא רק על הצלחת האירוע, אלא גם על החוויה שלכם מול הנהלת האולם. לכן, כדאי שתיקחו אתכם את הרשימה הבאה, ובכל אולם שאתם בודקים, תציצו ותראו אם המקום עונה לחמשת הקריטריונים הבאים.

רשימת נקודות חשובות בבחירת אולמות אירועים לחתונות

  • מראה – לא משנה אם אתם הולכים לראות גני אירועים או אולמות סגורים, שימו לב כיצד נראה המקום מהרגע שחניתם את הרכב ועד לרגע בו התיישבתם במשרד ההנהלה. האם יש חניה מסודרת שתספיק לאורחים שלכם, האם יש שילוט ברור המכוון לאולם, האם הכניסה מטופחת ומזמינה או מוזנחת, האם בתוך האולם עצמו הגוונים וסגנון העיצוב קולעים לטעם שלכם. כמו כן, בקשו לסייר באולם ולראות באילו כיסאות משתמשים, מה מצב השולחנות וכלי האוכל. לכל אלו יש השפעה רבה כיצד האירוע שלכם ייראה. להתרשמות ממגוון עיצובים האפשריים באולם חתונות היכנסו לאתר harmoniabagan.co.il
    הרמוניה בגן אירועים
  • גודל – גני אירועים ואולמות, יפים ככל שיהיו, לא יתאימו לחתונות או לאירוע אחר, אם הגודל אינו פרופורציוני למספר המוזמנים הצפוי. חתונה קטנה של מעט אורחים, במקום גדול, יכולה להפריע לתחושה האינטימית והמיוחדת שקיוויתם ליצור והאורחים עלולים להרגיש שהם הולכים לאיבוד בתוך השטח הרחב. במצב הפוך, בו המקום קטן מדי ומספר המוזמנים גבוה, הצפיפות והדוחק יכולים להעיב על שמחת האירוע.
  • רמה – יש רמות שונות של אולמות וגני אירועים ואפשר לראות את זה בעיצוב המקום ורמת האוכל המוגש. כדאי לבקש לעיין בתפריט ולבדוק האם יש גמישות מבחינת הוספה או הורדה של מנות. כמו כן, יש אולמות אירועים המאפשרים בחירה בין הגשה אישית לשולחנות לבין הגשת האוכל בבופה פתוח. אם המקום מציע בופה פתוח, חשוב לוודא שיהיו מספיק עמדות כדי שהתור שיווצר לא יהיה ארוך ומעיק.
  • ניקיון – כשאתם באים לראות את האולם, שימו לב לרמת הניקיון שלו. האם התקרה לא שבורה, האם אין אבק, איך נראות הרצפות ובעיקר מה מצב הניקיון בשירותים. בנקודה זו חשוב לעצור ולשאול את בעלי האולם, האם במהלך האירוע יהיו שירותי ניקיון של השירותים, כדי למנוע מצב של לכלוך וריחות לא נעימים שירתיעו את האורחים וישאירו להם זיכרון שלילי.
  • שירות – השיקול החשוב ביותר בבחירת אולמות אירועים, הוא השירות של צוות האולם. האם בעלי האולם מתייחסים אליכם ברצינות ואדיבות, ועונים לכל שאלה? האם הם זמינים בטלפון במידה ונזכרתם בפרט נוסף? מהי כמות המלצרים שתהיה באירוע ביחס למספר השולחנות, והאם צוות המלצרים יודע לחייך לאורחים, להתעניין אם חסר משהו ולוודא שהכל בסדר? מי איש הקשר מטעם ההנהלה שיהיה באירוע, אליו תוכלו לפנות אם יתעוררו בעיות? את כל השאלות האלו חשוב לשאול מראש.

אולמות אירועים הרמוניה בגן

ראיתם מקום שאהבתם אבל רוצים לשדרג אותו באמצעות עיצוב או אטרקציות? ברוב המקומות לא תהיה בעיה לאשר זאת. זוהי נקודה שאפשר להתגבר עליה בקלות, אם צוות האולם אדיב ומקצועי, ויודע לשתף פעולה עם לקוחותיו, כדי לוודא שהאירוע שלכם יהיה בדיוק כמו שאתם חולמים.