מהם השירותים המוצעים על ידי אינסטלטורים? תיקון אסלות,נזילות ועוד

מהם השירותים המוצעים על ידי אינסטלטורים? תיקון אסלות,נזילות ועוד

יש מספר פרמטרים אשר בכוחם לסייע בבחירת אינסטלטורים או חברות אינסטלציה כמו: ניסיון, המלצות, מחירי השירותים וכיוצא בזה.. אבל, בכדי לוודא שהאינסטלטור הנבחר אכן ערוך להעניק את השירות הנדרש, יש לוודא תחילה, מה הם השירותים הפרטניים אותם הוא מציע.

יש לזכור, כי כל שירות אשר מוצע על ידי אינסטלטורים מצריך ידע מקיף, שימוש בציוד ייעודי והכשרות מתאימות, לכן, כדאי לשים דגש על פרמטרים אלו בטרם בחירת האינסטלטור.

פתיחת סתימות
פתיחת סתימות נמנה על השירותים הבסיסיים המוצעים על ידי אינסטלטורים, לכן, כל האינסטלטורים יציעו את השירות המדובר. יחד עם זאת, ישנן סתימות אשר נחשבות למורכבות יותר כמו סתימה אשר מקורה בקו הראשי – אשר תצריך במקרים רבים שימוש בביובית. מהסיבה הזאת, בטרם הזמנת האינסטלטור, מומלץ לנסות ולהבין את מקור הסתימה ולהזמין איש מקצוע אשר ערוך לטפל באותה הבעיה.

תיקוני צנרת ביוב ומים
צנרת הביוב והמים חשופה למגוון רחב של תקלות ומפגעים ובין היתר: סתימות, פיצוצי צנרת ונזילות. כל תקלה כזאת מצריכה שימוש בציוד מתאים וביצוע פעולות ייעודיות, הן לצורך איתור מקור התקלה והן לצורך הטיפול בה. לכן, בעת בחירת אינסטלטור, מומלץ לוודא שהוא אכן ערוך לטפל בכל סוג של תקלה בצנרת.

איתור של נזילות
כיום, בכדי לאתר מקור נזילה בצורה מדויקת, נהוג להשתמש בציוד טכנולוגי חדשני, אשר יאפשר להשיג את המטרה ללא גרימת הרס. כך שגם אם אתם יודעים באופן וודאי שהאינסטלטור מתמחה באיתור נזילות, מומלץ לוודאי מהי הטכניקה בה הוא עושה שימוש לצורך המטרה.
כאשר אתם חושדים בנזילה חשוב מאוד לקרוא לבעל מקצוע, תיקון נזילה באסלה יבצוע על ידי אינסטלטור מקצועי ויחזיר אתכם לשיגרה בהקדם.

תיקון נזילה באסלות

הקמה והחלפת צנרת
הקמה והחלפת צנרת היא פעולה אשר יכולה להתייחס למצבים שונים ובין היתר: החלפת כל הצנרת, החלפת קטעים בצנרת או הקמת צנרת. כל אחת מהעבודות הללו היא עבודה מורכבת, אשר מצריכה ידע מקצועי נרחב ומקיף וציוד ייעודי. לא כל אינסטלטור ערוך לבצע סוג כזה של עבודה, לכן כדאי לבדוק את הנושא הזה בטרם הבחירה.

התקנת כלים סניטריים
התקנת אמבטיות, מקלחונים, אסלות וכיורים, היא עבודה אשר מצריכה מיומנות גבוהה והיא אף דורשת תכנון יסודי, קפדני ומקיף, בכדי להבטיח שהעבודה תתבצע בצורה המדויקת והאיכותית ביותר. כדאי לבדוק שהאינסטלטור הנבחר אכן אוחז בניסיון בהתקנת כל סוגי הכלים הסניטריים.

הוספה/ התקנה נקודות מים
הצורך בהוספה של נקודות מים יכול לעלות בעת שיפוץ הבית או כאשר עולה הצורך להוסיף כלים סניטריים מסוגים שונים. הליך הוספת נקודות מים הוא הליך מורכב, כאשר בשטח עלולות לצוץ בעיות, אשר עלולות אף לעלות את רמת המורכבות שלו. לכן, חשוב לבדוק לא רק שהאינסטלטור הנבחר אכן מציע את השירות, אלא גם שיש לו את הניסיון והידע המקצועי הנדרש, בכדי להתמודד עם אותן המורכבויות.

רוצים לקבל מידע על מחירים של אינסטלטורים? מחירון אינסלציה עדכני לחצו כאן ובקרו באתר אינסטלטורס. חשוב לציין, שקיימים שירותים נוספים אשר מוצעים על ידי אינסטלטורים, כאשר חשוב להתמקד גם בסוג השירותים וגם במה הם כוללים.