מנעולן בקריות או מנעולן מחיפה – תלוי

הבדלי הפעולה של מנעולן בקריות ושל מנעולן בחיפה הם לא גדולים אבל ישנם כמה הבדלים קטנים שיכולים לעזור לכם במידה ואתם תושבי הקריות אז יהיה לכם יותר כדאי להזמין מנעולן בקריות מאשר אחד מחיפה.

ראשית כל, מנעולן בקריות קרוב לכל קריאה. הוא מכיר את אזורי כל קריה וקריה ויכול להגיע בתוך כמה דקות ולטפל בכל תקלה בעוד שמנעולן מחיפה יכול לנסוע ולהגיע גם אחרי חצי שעה, שעה ואף יותר בזמנים של עומס בדרכים.

שנית כל, מנעולן בקריות הינו מוסמך ומכיר את התקלות הנפוצות של מנעולים בקריות שיכול להיות קצת שונה מהתקלות הסבירות בחיפה. מה שיכול להעיד על טיפול מהיר יותר מאשר מנעולן חיפאי.

כל היתרונות הללו בקריות שיש למנעולנים מאזור הקריות, הם בדיוק הפוכים כאשר מדובר בתקלת מנעולים בחיפה, שכן שם אזור המחייה והעבודה המרכזי של מנעולנים מחיפה וכך גם ההגעה המהירה לאזור התקלה, הטיפול המהיר והמקצועי והשירות האדיב.

אז מנעולן בקריות או בחיפה?

בגדול, בסופו של דבר, מנעולן בכל חלק של הארץ יכול לפתור כל תקלת מנעול, לשם כך הוא הוסמך להיות מנעולן. אבל יש יתרון יחסי לאדם שנמצא פיזית קרוב למקום התקלה מבחינת הגעה מהירה יותר. יש גם יתרון נוסף שלרוב באזורים מסויימים תקלות מאוד דומות ולכן רוב הסיכויים שהוא ידע מה התקלה עוד לפני הגעתו למקום התקלה עצמה וכמובן, מנעולן שמתגורר באזורכם, לרוב מכירים אותו תושבי האזור ויכולים לדעת האם הוא אמין או שרלטן.

אז אם אתם תושבי קרית ים, קרית ביאליק, מוצקין, אתא וחיים – הזמינו מנעולן מהקריות ואף רצוי מהקריה בה אתם מתגוררים, לעומת זאת אם אתם תושבי חיפה, מנעולן חיפאי יהיה הפתרון העדיף עליכם.

נסיים בקצת הומור על הקריות: