הובלת פסנתרים בצפון בארץ ומרכזה

הפעם נעסוק בפוסט שלנו בנישה שלא הרבה מדברים עליה אבל היא קיימת וזה הובלות פסנתרים, והפעם נספר לכם על כיצד עובדת מעברת הובלות פסנתרים בצפון שכן שם יש משהו מיוחד שאולי לא תמצאו בכל אזורי ארץ ישראל

ארץ ישראל כידוע מתחלקת לאזורים. אזור הגולן והגליל, אזור הצפון, אזור גוש דן, אזור השפלה, אזור ירושלים, הנגב ואילת. אך בכל אזור יש את המאפיינים המיוחדים שלו, וכך גם בשירותי ההובלות המוכרים לנו.

למשל, הובלות בצפון הארץ מתבצעות לרוב בבתים פרטיים שכן אזור הצפון, הגלגל והגולן הוא האזור המיושב ביותר בישראל בבתים פרטיים. בנוסף, הובלת פסנתרים בצפון הינה מלאכה לא קלה שכן יש לדעת כיצד להוציא את הפסנתר מהבית בצורה מקצועית בלי לפגוע בו, להעביר אותו לכלי רכב המתאים לגודל כזה של כלי ולהעביר אותו בבטחה ליעד החדש שלו שיכול להיות בית פרטי ואף דירה בבניין רב קומות במקרים אחרים.

אחת העמותות שהשתמשו בשירות זה לאחרונה היא עמותת עיניים מנחות לעיוור בישראל שהיא עמותה שמהווה מרכז הדרכה לכלבי נחייה ומדריכי עיוורים משנת 1989 והם הכניסו לעמותה פסנתר שהעיוורים יוכלו ללמוד לפתח את החוש המוזיקלי שלהם. הפסנתר שהם הזמינו היה צריך להגיע כל הדרך מתל אביב עד אליהם בקרבת קיבוץ צבעון שבצפון. המסע היה לא פשוט אבל בסופו של דבר זה הוסיף להם עוד פן נעים לעזור לעיוור וזה היה שווה את הכל!

יש לציין כי מלמד הובלות פסנתרים בצפון הארץ יש עוד הרבה סוגים של הובלות שמותאמים לכל אחד בהתאם להדרישות מעבר שלו. במאמרים הבאים נספר לכם על שירותים נוספים שתוכלו לקבל על ידי חברות הובלה שונות.

קריאה נעימה!