הדברה בדירה שכורה

מאפיינים ייחודיים של הדברה בדירה שכורה

הדברה בעצים ובגינות
טיפ: רצוי לבצע הדברה בעצים ובגינות לפחות פעם בשנה

כולנו חולמים על בית משלנו. עם זאת, המצב הקיים הינו שרוב האנשים בישראל מתגוררים בדירות שכורות, כחלק מתהליך חיסכון הכסף לרכישת דירה, או לחילופין – כדרך חיים קבועה ועקרונית. כך או כך, מדובר במצב שיש לו דקויות שונות שבאות לידי ביטוי ברמה היומיומית. כך, פעמים רבות חשוב מאוד לקבוע מראש עם בעל הדירה מי הוא הגורם האחראי לטיפול בבעיות שונות הקשורות לבית. למשל, אם הכיור במטבח נסתם ויש צורך להזמין אינסטלטור, מי אמור לדאוג לכך? ואם האינסטלטור שהגיע טוען שהסתימה התרחשה בגלל התנהלות הלקויה של הדייר? מתי נבצע הדברה נגד פרעושים ? כיצד מתבצעת הדברה בדירה שכורה ?

דירות שכורות ו"שכנים" בלתי רצויים

למרות שקיימות דירות שכורות במגוון אינסופי של איכות חיים, כאשר מדובר באזורים יחסים נגישים מבחינת מחיר, אחת הפשרות שאנשים רבים עושים היא הנוכחות של אורחים בלתי רצויים באזורים שונים של הנכס. לדוגמא, בבתים ישנים פעמים רבות יש סדקים שדרכם נכנסים חרקים שונים. אך גם באזורי יוקרה שבהם יש משדאות וגנים יש לא פחות מזיקים שיש לטפל בהם. ונשאלת השאלה, מי הוא הגורם האחראי על כך שהדירה השכורה תהיה אך ורק הבית של הדייר, ולא של חרקים ? מדובר בנושא שיש לסגור מול בעל הדירה. עם זאת בדרך כלל מדובר באחד הדברים שהבעלים לא דואגים לו דרך קבע.

הדקויות של ביצוע הדברה בדירה שכורה

כאשר מגיע הזמן לבצע הדברה, יש מספר דרכים להשיג מטרה זו. מלבד הזמנה של מדביר מקצועי ותשלום על כך מכיסנו, ניתן גם לפנות לעירייה, ולרוב אפילו לא

צרעות ודבורים
טיפ: חוסר בהדברה מוביל למזיקים רבים

דרושה התערבותו של בעל הדירה לשם כך, מספיק שאתם רשומים כדיירים בבניין על מנת לפנות בבקשה לבצע הדברה. זכרו, מדובר בזכותכם כאזרחים, בעיקר במצבים שבהם חוסר הדברה יכול ליצור סיכון משמעותי לבריאות שלכם ושל הסובבים, למשל במקרים שבהם יש קני צרעות או דבורים. עם זאת, פעמים רבות ההמתנה אורכת זמן רב, ובמידה ואתם דואגים לבריאותכם, עדיף לבצע את תהליך ההדברה באופן עצמאי ולא לדאוג לעניין יותר. בנוסף, הנושא של מי אחראי לתשלום עבור הדברה בדירה שכורה לא תמיד פשוט כל כך, ופעמים רבות יש צורך בחוות דעת של מומחה על מנת להכריע בעניין. במידה וההופעה של המפגע החלה עקב התנהלות וחייו של הדייר (למשל, אם החרקים הופיעו עקב העובדה שהשוכר לא הוציא זבל בזמן ולא שטף כלים עם שאריות אוכל לאורך ימים ארוכים) – האחריות חלה עליו. ובמידה ומדובר בתוצאה ישירה של מצבי התשתיות או התנהלות רשלנית בעבר – אז האחריות חלה על בעל הדירה.

הדברה נגד פרעושים

סובלים מפשפשים בבית? אולי הם הגיעו מהכלב או החתול הביתי שלכם? זה לא משנה כי צריכים לטפל בנושא הזה בדחיפות.

נזמין הדברה נגד פרעושים רק כשאר אכן זיהינו שיש כאלה בסביבת המגורים שלנו , לרב אנשים רבים חושבים לבצע הדברת פרעושים בצורה כזו באופן עצמאי אך מומלץ ביותר להעזור באדם שהוא מדביר מוסמך אשר יודע בדיוק מה לעשות ובאיזה חומרי הדברה צריכים אנו להשתמש,מה המינונים הנכונים בדיוק המתאימים לפשפשים שבבית שלכם.

לצפיה בטיפים בתחום ההדברה באתר YouTube >>>

One thought on “הדברה בדירה שכורה

  1. שלום יש לי פשפשים מהכלב שלי . מה אפשר לעשות? האם צריך להזמין חברת הדברה או שיש טיפול באופן עצמאי?

Comments are closed.