ביובית אינסטלטורים חירום

שירותי ביוביתהאם שמעתם פעם על המונח הזה "ביובית אינסטלטורים חירום"? אם לא אז יש לכם הרבה מזל כי יש מקומות, עסקים ומפעלים בהם זה יכול להיות ההבדל בין כמעט לבין אסון.

הזמנת שירותי ביובית בקישורhttps://xn--5dbalpc6h.com/

אומנם אצלנו בבתים מערכות הביוב ברובן יכולות לספוג את כמות הניקוז של כל המים שנשפכים מהמקלחות, שירותים וכיורים אך במפעלים גדולים, בהם כמויות המים והנוזלים אשר צריכים לעבור במערכות הביוב אצלם יכולה להיות פי כמה פאות ואפילו אלפים מכמויות ביתיות, קורה לא פעם שיש בעיית ניקוז קריטית, שהביובים (או בורות רקב) נסתמים וכך יכול להיווצר הפסקת פעילות של המפעל והפסדים גדולים של כסף.

שירות ביובית אינסטלטורים חירום

עבור מקרים אלו קיים שירות ביובית אינסטלטורים חירום שיכולים ומגיעים בכל שעה ביום ובכל יום בשבוע כדי לחלץ את המפעל מהתקלה החמורה שקרתה להם ולהחזיר את פס הייצור לפעולה מלאה. אם יש עומס על מערכות הביוב, אם יש סתימות במערכת או בעיית חשמל שאינסטלטור יכול לטפל – לשם זה השירות קיים

חשוב לציין כי מפעילי הביובית הם אינסטלטורים מוסמכים ולכן בנוסף לטיפול במערכות צנרת וביוב יש לכם את הכישורים לטפל בכל תקלת אינסטלציה אחרת שיכולה להוות בעיה להמשך פעילותו התקינה של המפעל וגם באותה המידה אם יש תקלה בבית פרטי, גם לשם הם יכולים להגיע ולטפל בתקלה במסירות וביעילות לאורך כל שעות היום וכל ימות השבוע.

 אלו השירותים הניתנים בחירוםביובית אינסטלטורים חירום

    1. טיפול והחלפת הצנרת
    1. סתימות בצנרת
    1. סתימות בכיור
    1. פינוי בורות רקב
    1. פינוי ביובים אטומים
  1. כל תקלת אינסטלציה אחרת

אם יש לכם בבית תקלת אינסטלציה שלא ניתן לחכות ולטפל בה עד יום העסקים הבא, דעו לכם שקיים שירותי ביובית ושירותי אינסטלציה זמינים 24 שעות ביממה ולאורך כל יום כולל חגים ושבתות במקרי הצורך.. אומנם שירותי ביובית פחות מתאימים לבתים פרטיים אבל מפעלים שעובדים 24 שעות ביממה, שירות כזה יכול להיות מאוד קריטי וחשוב עבורם ולכן מומלץ להכין מראש טלפון ואיש מקצוע זמין במרכז הבקרה של המפעל בדיוק עבור מקרים כאלו ולקוות שלא תצטרכו להשתמש בו בעתיד.

למידע נוסף וטיפול לחצו כאן >> שרותי ביובית